Emissie USD 1 miljard benchmark

De Nederlandse Waterschapsbank N.V. (“NWB Bank”) heeft een 5 jaars-benchmark obligatielening met 144A/Reg S format ter grootte van USD 1.000.000.000 uitgegeven. De lead managers waren Merrill Lynch, Pierce, Fenner & Smith Incorporated, J.P. Morgan Securities Ltd. en Nomura International plc. De NWB Bank is een publieke sector bank met AAA/Aaa rating.

Deze lening, welke is uitgegeven onder het EMTN-programma van de bank ter grootte van EUR 50 miljard, zal in zijn geheel worden afgelost op 9 februari 2017. Storting heeft plaatsgevonden op 9 februari 2012.

De couponrente bedraagt 2,125%. De re-offer prijs was 99,797%. De obligaties zijn genoteerd aan de beurs van Luxemburg.

Den Haag, 10 februari 2012

All of these securities have been sold. This announcement appears as a matter of record only.

These materials are not an offer for sale of securities in the United States. The securities have not been and will not be registered under the U.S. Securities Act of 1933, as amended (the “Securities Act”), and may not be sold in the United States, or to or for the account or benefit of U.S. persons (as defined in Regulation S under the Securities Act), absent registration or an exemption from registration under the Securities Act.